Kas mingi Murphy seadus?

Posted: september 9, 2013 in Uncategorized

See on nagu mingi kuri loodusseadus, et kui mul on fotokas kaasas ei tule seda hetke, mida tahaks pildile saada. Kui ma näen kurja vaeva, et saada mõni hea pilt metsloomast, ei ilmugi nad kohale. Lähen paar tundi enne päikeseloojangut kohale sinna, kus tean neid liikuvat, kuna alati seenel käies (fotokat pole kaasas) näen sel lagendikult kas kitsi või rebaseid või jäneseid või kulli jahisaaki otsides taevas tiirutamas. Vean kaasa statiivi, sätin valmis oma parima suurendusega objektiivi (teised on ka kaasas igaks juhuks) ja siis passin ja passin ja passin. Kedagi ei tule. Nagu nad teaks, et üks piltnik passib. Ja siis on juba pea pime kui ma asjad kokku panen ja metsast ära tulen.

Ja mitte ainult metsloomad ei tunneta minu kohalolekut, vaid kogu loodus ise. Alati kui on nii tihe udu, et mulle tundub, et iga hetk võib mõni öökull või hobune oma suure pea sealt välja pista, siis töökoha kõrval aasal olevad õunapuud, mis piinlikult sirges reas on, mähkuvad nii kaunisti sellesse valgesse vatti. Ja kuna päike tõuseb kohe õunapuude tagant, siis need sügisesed madalad tõusva päikese kiired püüavad udust läbi murda. Kui veel saaks ühe hobuse ka sinna puude kõrvale udusse oleks hetk, mida jäädvustada täiuslik. Igal sügishommikul kui ma seda vaadet näen mõtlen, et miks pagan ma selle kaamera nüüd koju jätsin! Nüüd, reedel ärgates, kui lasin köögis ruloo üles avanes vaade uttu mähkunud metsale. No metsa ma tegelikult ei näinudki, vaid esimesi kaski. Kohe käis peast läbi mõte, et tööle minnes võtan kaamera kaasa. Võtsin kaasa, ent kohale jõudes polnud õunapuude ümber udu. See oli taandnud eemale metsa alla ja seal oleva veesilma kohale.

Täna hommikul oli jälle udu, kuid ma ei võtnud kaamerat kaasa ja kohe oli õunapuude ümber tihe udu. Nagu kiuste.

Aga reede hommikul jõudsin köögiaknalt mõned pildid udustest kaskedest teha.IMG_3497 IMG_3498

Lisa kommentaar

